Operation Dagsværk søger ny økonomimedarbejder med ansvar for bogføring
Skal du være med til at sikre god økonomistyring hos Operation Dagsværk?
Operation Dagsværk søger en ny økonomimedarbejder med ansvar for bogføring. Stillingen er oplagt for dig, som er studerende eller dig der søger et deltidsjob til at supplere andet engagement.
Som økonomimedarbejder vil du blive en vigtig del af et team, der arbejder for en solid og meningsfuld udvikling af den elevdrevne forening, Operation Dagsværk. Vi søger en deltidsansat på 15 timer, som vil blive ansat på et lille sekretariat af ansatte og frivillige, der har mange bolde i luften og store ambitioner, hvor vi kæmper for elevdemokrati og ungeledt globalt samarbejde.
Vi leder efter en struktureret kollega, som har mod på at blive en del af en arbejdsplads, der er ungeledt og med fladt hierarki og kollektiv ledelse.
Ansvarsområderne for økonomimedarbejder med bogføringsansvar er:
- Bogføring
- Lønudbetaling og betaling af regninger i samarbejde med økonomiteamet
- Økonomisk afrapportering til fonde i samarbejde med øvrige team
- Styring af Operation Dagsværks indsamling i samarbejde med kampagnelederen
- Udsendelse af fakturaer
- Aflæggelse af årsregnskab i samarbejde med den anden økonomimedarbejder
- Ad hoc administrativt arbejde efter aftale med den anden økonomimedarbejder
- I samarbejde med den anden økonomimedarbejder og udviklingslederen, efter nærmere aftale, at aflægge beretning over for bestyrelsen vedrørende forhold af økonomisk og administrativ karakter, der vedrører foreningen
- Indgåelse i kollektivt ledelsesteam og personalemøder
Vi lægger vægt på, at du:
– Er hjælpsom og god til at vejlede andre
– Kan indgå i et til tider hektisk arbejdsmiljø
– Har flair for økonomi, systemer og en veludviklet ansvarsbevidsthed
Det er en fordel, hvis du:
– Har kendskab til arbejdsgangene i frivillig- og/eller ungdomsorganisationer
– Har flair for tal og for Excel, E-conomics eller andre beregningsprogrammer
– Har en basisindsigt i bogføring og regnskabsførelse.
Du får:
– Grundig oplæring i vores systemer, programmer og arbejdsgange
– stor mulighed for ansvar og udvikling
– Kendskab til administration i en frivillig forening
– En unik indsigt i et frivilligt og ungt arbejdsmiljø – og rare, engagerede kollegaer
– Et fleksibelt deltidsjob med stort ansvar og mulighed for løbende sparring
Søg jobbet
Arbejdstiden er 15 timer om ugen, og som udgangspunkt med 1-2 ugentlige arbejdsdage på kontoret. Arbejdstiden vil fortrinsvis ligge i tidsrummet 9 – 16. Dog vil der af og til forekomme mødeaktivitet, særarrangementer og lignende, som finder sted uden for dette tidsrum. Der må periodevis påregnes overarbejde, der kan afspadseres i mere stille perioder. Overarbejdet afspadseres 1:1 og afspadseringen aftales med resten af personalegruppen.
Læs mere om OD på od.dk. Du er også meget velkommen til at skrive med eventuelle spørgsmål eller ringe og høre nærmere om stillingen. Mail: it@od.dk eller tlf: 33 11 45 40.
Ansøgningsfrist: 20. november
Ansøgning og CV sendes til job@od.dk
Der vil blive afholdt samtaler i uge 48